_هستی،شانس ندارم ...
+شانس هیچ معنی نداره!
_فهمیدم مثل همیشه غیرمستقیم گفتی اخلاقت گهه!
+خفه شو احمق ...
:)
#درد_و_دل
#من_و_زد_زد اینجآ من مے نویسم...
ما را در سایت اینجآ من مے نویسم دنبال میکنید
برچسب: دیالوگ فراموش نشدنی,دیالوگهای فراموش نشدنی, نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 14:49