اینجآ من مے نویسم

خرید بک لینک
ساعت ۹ شب ... اعصابی خراب ... دلی گرفته ... روزی افتضاح ....سوار ماشین ... جدا از صحبت های بقیه... خیره به بیرون...شیشه پایین...باد سرد... بغض خفه کننده ... اشکی که اومد ... جلوش گرفته شد ... با کلمه حسین به خودم اومدم ... پیاده شدیم ... میخوندن ... سینه میزدن ... نشستم ... جدا از مادر ... جدا از پدر ...مثل وصله ناجوری بودم ... که سینه نمیزد ...لباسهای آبی ... اما ... این بغض ترکید ... مقنعه ای که جلو کشیده شد ذهنمو فلش بک کرد به گذشته ... به اون روزی که اولین بار برای صاحب کبوترا گریه کردم ...اولین بار بود ... گریه میکردم توی عاشورا و تاسوعا .... چون ... راستش ایمان قلبی نداشتم ... ایمان به این آر اینجآ من مے نویسم...ادامه مطلب

ما را در سایت اینجآ من مے نویسم دنبال می‌کنید

برچسب: دعایم کن,دعایم کنید,دعایم کن ای دوست,دعايم کن,دعایم کن مادر,دعایم کن که محتاجم,دعایم کن شعر,دعایم کن اس ام اس,دعایم کن که من محتاج محتاجم, نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 16:39

هفدهم هیجدهم بود که با نازی حرف زدم ، حرفای قشنگی میزد ... وقتی باهاش حرف میزدم میگفت نگفتی چته . دوستنداشتم بگم و فقط کلیات ماجرارو گفتم . اونم برخلاف بقیه سرزنشم نکرد و گفت تو اشتباهی نکردی فقط درد و دل کردی ... من هم با اطمینان گفتم پشیمون نیستم بنا نسبت شما یه غریبه بهتر میتونست درکم کنه ... غریبه ای که برام مهم شد:( نازی جزو ادمایی بود که سرزنش نمیکرد ... و من چقدر ممنونش بودم . حرفاش راست بود که میگفت( گاهی اوقات باید به دلت نه بگی) حس کردم تجربشو کرده یا شایدم عمق حرفامو از پشت تلفن پر از سیم فهمیده! گاهی اوقات باید به دلت نه بگی ... ته حرفاش ، ته همه ی این نی اینجآ من مے نویسم...ادامه مطلب

ما را در سایت اینجآ من مے نویسم دنبال می‌کنید

برچسب: ای کاش بودی تا,ای کاش عادت نمیکردم به تاریکی,ای کاش شود خشک بن تاک, نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 0:32

دیروز عصر ... پارک ساحلی اهواز . #پـآرک ساحلی اهواز پ.ن : جدیدا با آهنگ بذار بره آرتا خیلی جورم :) پ.ن 2 : لینکـ آهنگــ ---> کلیک اینجآ من مے نویسم...ادامه مطلب

ما را در سایت اینجآ من مے نویسم دنبال می‌کنید

برچسب: پارک ساحلی اهواز,عکس هایی از پارک ساحلی اهواز,عکس پارک ساحلی اهواز,تصاویر پارک ساحلی اهواز,پارک های ساحلی اهواز,مساحت پارک ساحلی اهواز,عکسهای پارک ساحلی اهواز,تصادف پارک ساحلی اهواز,تیراندازی پارک ساحلی اهواز,عکس های از پارک ساحلی اهواز, نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 14:49

اینکه هرروز صبح بلند میشی تا روز جدیدی رو آغاز کنی شاید یکم بهتر از قبل...
یهو یادت میاد چی به سر قلب شکستت اومده ...
شب قبلت چطور گذشته ...
اما ...
سردتر و تلخ تر از قهوه ی دیروز میشی ...
و گاهی فکر میکنی چه خوب میشد اگر تیکه ای کوچک از خاطراتمون رو محو کنیم فقط ... محو ...

~نوشته شده توسط: کوثر.ر(جودی)

~نوشته شده در تاریخ 29 شهریور سال 1395.ساعت 9 صبح .

اینجآ من مے نویسم...

ما را در سایت اینجآ من مے نویسم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 14:49

_هستی،شانس ندارم ...
+شانس هیچ معنی نداره!
_فهمیدم مثل همیشه غیرمستقیم گفتی اخلاقت گهه!
+خفه شو احمق ...
:)
#درد_و_دل
#من_و_زد_زد

اینجآ من مے نویسم...

ما را در سایت اینجآ من مے نویسم دنبال می‌کنید

برچسب: دیالوگ فراموش نشدنی,دیالوگهای فراموش نشدنی, نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 14:49

صفحه بندی