اینجآ من مے نویسم

متن مرتبط با «چپ اندر قیچی» در سایت اینجآ من مے نویسم نوشته شده است

چپ اندر قیچی!

  • نیلوبلاگ

    اول نوشت : من اون دخترم که میگن صداش حرومه نگاش حرف داره از چشاش معلومه ... (دلت نسوزه از نگار دشنام) پریروز رفتم دکتر . جون نداشتم اصن . اعصابم خراب بود . خانوادگی رفتیم دکتر . حالا هرکی مامان منو میشناخت میگفت چن نفرید؟؟ ننمم میگفت من هستمو بچه هام ! دکتر گفت آلرژی داری و فلان و بهمان ، که رعایت نکردی سرماخوردگی شده!xa0 برام آمپول ضدحساسیت (سرکوب کننده سیستم ایمنی بدن) نوشت .xa0 بهتر شدم . اسپری هم استفاده میکنم .xa0 دبیر فیزیک جدا شد . اولش خوشم نیومد ولی وقتی درگیر مسئله هاش میشدم لذت میبردم...

    ادامه مطلب